Fall

Jag är inte en arbetarmänniska börjar jag märka.
Behöver nog ha ett lugnt arbete i framtiden, med så lite kroppsarbete som möjligt.
Det jag försöker säga är förmodligen att jag är lat. Eller klen. Eller båda.

Jag är trött. Och lite sjuk. Och lite deppig. Höstdeppig. Fast nej, jag älskar hösten. Det är nog min favoritårstid. Den ovanligt friska luften, alla röda och oranga löv, sitta inne med en filt, en bok och en kopp te. Tända ljus. Regn. Åh regn ♥

Jag saknar Mick alldeles för mycket, redan.

Jag tycker inte om den här bloggen längre, vill ha en ny, egen.
Blir bloggstrejk tills dess.
Frågan är vad fan den ska heta?

Nej, nu ska jag försöka ladda ner första avsnittet av den där nya tv-serien Event, som jag missade i söndags, och sen krypa ner i sängen med det och en kopp te. Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0