idol, scones, ensam

Sitter och bläddrar igenom politiska broschyrer och väntar på att IDOL (den obligatoriska kvällssysselsättningen nowadays) ska börja igen.
Känner mig mer ensam ikväll än vad jag gjort på vääldigt länge.
Vill bara sova och fortsätta sova, länge. Och drömma om roliga saker.
Men det får bli efter Idol.

Jaha, vad mer?
Har lekt med min kära vän Camilla idag.
Väldigt trevligt och väldigt länge sen var det.
Det blev lite skräckfilm (as usual), lite sconesbakning och lite Spa.
Måste träffas oftare...


Lycklig över sconesen

För övrigt ser morgondagen plötsligt väldigt oklar ut. Tappade nästan lusten helt för det jag hade planerat att göra...
Får väl ha rådslag med min BFF.
Aja, åter till IDOL, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0