helgen

Jaha, då var det en ny vecka och jag är hemma igen.
Träna som sjutton, kolla lite jobb och utbildningar och ett besök i staden står på schemat denna vecka.
Har börjat känna för att blogga lite igen nu när jag verkligen har tid och så.

Helgen har spenderats i Burs, Havdhem och stan. I fredags tog jag med Micke till Närgymmet och lät honom köra lite personlig träning med mig. Ska börja med ett träningsschema på gymmet nu tre gånger i veckan och han visade mig hur man gjorde alla övningar som jag hade noll koll på. Träningsverken i armarna och bröstet resten av helgen var inte nådig.

I lördags blev det krogen. Lite miniförfest hemma vid Micke först, lite mer förfest vid Josefine i Hemse och sen ännu mer förfest på bussen in till stan. Det var en rolig kväll. Dansade som en galning! Känner ändå att det räcker med krogen ett tag nu. Mina baksmällor är nästan inte värt det roliga. Spelar ingen roll om jag verkligen tar det lugnt med alkoholen. Känner mig som en riktig gammal tant :P

Söndagen blev en dag i sängen i Havdhem med True Blood säsong 3 och chokladbollar. Perfekt bakisdag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0