god morgon eller nåt

Vaknade klockan 08:13 av mig själv idag (gick och la mig kl. 10:30). Känner att jag börjar bli gammal...

Jag tycker om att jag har kommit igång med min träning igen. Kändes verkligen bra på gymmet igår, orkade lite mer än jag har gjort tidigare på allting kändes det som. Ska dit idag igen. Följer ju mitt lilla träningschema nu, så det blir lite marklyft, lite liggande benlyft mm. idag.

Spenderade kvällen med mina gymmates Elin och Emelie igår. Blev lite idol och lite galet klädprovande hemma vid Elin. Trevligt, tills jag blev en trött gammal tant och åkte hem tidigt.

Idag ska jag koka äppelmos med mamma. Just det. Gammal. Tant var det.

Helg är det ju snart också. Den ser lite oklar ut för mig. Kanske blir krogen på lördag ändå. Vem vet, konstigare saker har ju hänt liksom.

Nej, nu ska jag gå och göra något nyttigt av min dag. Tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0