thoughts

- Jag är lektionsfri idag, yey!
- Jag är avundsjuk på Em, vill också vara utomlands :(
- Mitt enda uppdrag den här dagen är att göra klart psykologi-uppgiften, men jag orkar inte.
- När jag ser dig blir jag irriterad. Du är ful och du är en fjant.
- Jag är sugen på kaffe. Ska nog kila ner och ta mig en kopp snart.
- Gå ut och gå ska jag nog också göra.
- Jag tycker om Glassmagasinet, dit borde man gå oftare...
- Jag börjar tycka att en sak blir mer och mer jobbig. Jag vill inte ha det så här, It's too confusing.
- Heh. Aliens ligger bakom allt som är misstänkt konstigt.
- Jag är väldigt, väldigt festsugen!
- Sommar hade inte heller varit helt fel.
- Jag är rastlös och vill leka med mina vänner.
- Jag måste fan fortsätta plugga nu.

Tack&hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0