What to do?

ehehe.. det var ett tag sedan jag skrev här nu, men det har inte hänt ngt i mitt liv så har inget att dela med mig om direkt.
Har inte varit i skolan på 11 dagar. hih. Och då kan man ju fråga sig vad jag har gjort dessa dagar.. Mitt svar är att jag inte har gjort någonting.
Men i går ändrades mina så kallade rutiner lite, åkte till stan och plockade hem alla saker från lägenheten. Det var värre än ett gympass kan jag säga, just då ångrade jag att jag tagit in så mycket saker. Var själv också så fick springa fram och tillbaka till bilen med famnen full av grejer typ 1000 gånger!
Men det var inte det värsta, det värsta är nu när jag håller på att packa upp alla saker hemma. Det får lixom inte plats, eller vet inte vart jag ska placera alla saker. Nu ligger det bara på golvet, går knappt att öppna dörren. 

I dag var jag tvungen att ställa väckarklockan till och med. Skulle på någon brandförebyggande kurs inom jobbet, så har släckt eldar och räddat brinnande dockor i nöd idag. Ganska bra faktiskt att få lära sig såna saker i praktiken så man vet hur man ska gå till väga om det väl händer.

JAHA, det var lite ointressant babbel det. Nu ska jag fortsätta att försöka få någon ordning i mitt rum. Och sen om allt går enligt planerna ska jag träffa Tovii med, det var ett tag sen!! 


/Emmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0