"Ni är fan party asså"

Tjoho!

Blev ingen skola för mig i dag.. och insåg nu att jag bara har 1 dag kvar i skolan innan vi slutar, väldigt skönt, fast oxå lite sorgligt måste jag erkänna, kommer att sakna donner...
Men iallafall i dag har jag inte gjort så mkt, kånkat hem en massa saker från stan, vi flyttar ju ut i helgen så lika bra att börja ta hem lite saker redan nu. Frågan är bara hur allt ska få plats i mitt rum i Havdhem?.. det är ett mysterium jag länge och väl måste klura på.
Ikväll tyckte sofie att jag skulle testa en hemmagjord ansiktsmask som hon tycker är väldigt bra. Man skulle smeta på ett rått ägg i ansiktet.. först ägggulan i 10 min sen äggvitan. Det var verkligen ingen mask för mig, höll typ på att kräkas av lukten och tanken på vad man har smetat i ansiktet, speciellt när man tog runt munnen och under näsan. Så fick räcka med den gula delen för mig.. Fast den hjälpte faktiskt, huden blev jätte len, sofies blev dock lenare eftersom hon genomförde hela proceduren :) 

 
Bild från balen:) 
Haha vi hade sjukt roligt i bilen, så det gjorde inget att vi hamnade nästan längst bak i kortegen.
/Emmie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0