Årets första dopp!

Heej!

Mösspåtagningen i onsdags var mycket rolig! Som tove redan skrivit här tidigare så tycker även jag att det var speciellt roligt när vi hängde på donner, lägger dock till bussresan till krogen med ;) fast det var ju kul på krogen oxå såklart! 
I går var det grillkväll hemma vid Davve. Vi spelade kubb och plump och kvällen slöt med årets första dopp i Nisseviken :) Var inte så kallt som jag trodde att det skulle vara.. Det isade inte i fötterna om man säger så. Det var liksom hyffsat behaglligt.  
I morgon är det då baleeen. Mina baldejter är inga mindre än Amanda Smisk Nilsson och Adam Qvarre Qvarforth, så det kan ju inte bli annat än roligt! Det enda som är lite försmädligt är att det typ ska regna....

Nej nu ska jag gå och göra något bättre än att sitta vid datorn och slösa bort tid, tid som jag behöver dessutom.
////Emmie 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0