Övertrött.

Tjeeeena!

Längesedan jag skrev här känns det som, men får skylla på att jag har bättre saker för mig än att sitta vid datorn. I går var jag i stan hela dagen, shoppade lite, gymmade och på kvällen blev det bio med Toves familj!

Idag har jag då vart i B-vik och fixat lite med min balklänning som snart är klar. Sen har jag faktiskt gjort klart min psykologi uppgift, skönt att ha den ur världen. Ja och sen då? Nej sen har jag inte gjort så mkt mer... Förutom nu en sväng på kvällskvisten, så var jag och hälsade på Elin. Haha vi såg på massa gamla bilder och filmer, sjukt kul! Man borde helt klart börja spela in fler spontana filmer.

Det här må nog vara en av de sämsta jämförelser jag åstadkommit, men om man tänker sig Elin flint eller Voldemort med långt mörkt vågigt hår och hetta så är dom ganska lika.
Fast deras inre skiljer sig något, kankse inte ser ut så på bilden, men till skillnad från Voldemort så är Elin god helt igenom ♥

    
Haha oj borde nog sova nu märker jag...
Godnatt!
/Emmie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0