Such a Lonely Day

Hej.
Idag är en lite speciell dag, mest pågrund av att det blir ovanligt mycket alone-time för min del.
Jag är inte van att vara själv, men man kanske mår bra av att vara lite ensam ibland?
Tanken på att spendera hela kvällen och natten själv (ja Alex, det är ditt fel din satans dissare) skrämmer mig litegrann.
Det spökar nämligen i min lägenhet, det hörs på de knarrande garderobsdörrarna.
Fast det är nog aliens när jag tänker efter. Jo, helt klart aliens.

Som tur var så har jag lite att fördriva tiden med; plugg och gym. Yey.
Nej, ha en bra kväll med bra sällskap. Själv ska jag försöka njuta av mitt eget trevliga sällskap för en gångs skull.
Byebye /Tove


Såhär stark blir man när man gymmar. Helt klart värt med andra ord.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi det där var innan jag börjat gymma :)

2010-05-06 @ 21:58:56
Postat av: goonmannen

jeette laskig bild!

2010-05-08 @ 10:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0