stress

Hej Bloggen.
Just nu hade saker och ting kunnat kännas lite bättre.
Plugg, körkort och studenten känns sjukt stressande och jag skulle typ helst vilja gå i ide tills allting är avklarat.
Imorgon har vi prov i Rättskunskap, men både mina och Emmies papper ligger i Havdhem.
Fuck fuck fuck.
Har fått sjukt ont i ryggen också, vilket förmodligen beror på stressen det med.
Helgen har varit härlig, men allt jag inte gjorde måste tas igen den här veckan.
Jag o-r-k-a-r inte.

Nej, färdigklagat. Nu ska jag sova och hoppas på att allt känns lite bättre i morgon.
Natti! /Tove

Ps. Haha... Emmie satte just på den skönaste låten ever. Den är gjord av Mats Götherskjöld och heter: Varför är det så skönt att... Ja, ni kan ju söka själva på Spoty.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0