sickness

Hellu!
Känner att jag har varit väldigt dålig på att skriva på senaste, men jag har verkligen inte haft tid eller ork.
Min sickness har blivit väldigt mycket värre.
Jag hostar hela tiden, näsan rinner och ögonen är helt röda, tåriga och svullna.
Ont i hela kroppen har jag också av någon anledning.
Bläää, jag orkar inte vara sjuk just nu :(
Har dels väldigt mycket att göra och så vill jag hinna umgås med mina vänner också.
Fan vad jag saknar er.
Ikväll skulle jag äntligen få träffa Elin och Amanda igen, vilket var sjukt länge sen, men den här PISSIGA sjukdomen gör att jag knappt orkar resa mig ur soffan. 

Emmie, dig saknar jag också. Väldigt mycket.

Nej, ska plugga teori, sen blir det tacos ♥ Något positivt i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0