rubrik

HEJ!
Tänkte bara liksom meddela att allt är bra med mig, livet leker och så där.
Lite små jobbigt att min homie har lämnat mig och är borta en vecka, men jag överlever nog.

Hmm, vad har hänt på sistone?
Just det, Valborg.
Det blev stan i sista sekund. Förest först här, sen vid Elkan och sen krogen. Det var en helt okej kul kväll. Lagom blandning av trevligt nytt folk och gamla goingar var det i alla fall.

Igår var det fetto-kväll på g. Åt allderles för mkt chips och har typ fortfarande ont i magen :(
Såg även skräckfilmen Närkontakt (The Fourth Kind på engelska) och den var helt sjukt läskig. Var livrädd resten av kvällen och kunde inte ens sova med lampan släckt! Aja, se den! Sjuuukt läskig men sjukt bra!

Japp, det var nog allt jag hade på hjärtat. Nu ska jag traska in i sovrummet och väcka min lata kamrat. Det är söndag and the sun is shining :) Tjoooh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0