Life's just a game it's just one epic holiday

Den här dagen har varit precis som en söndag ska vara, slapp och mysig.
Jag har ätit både kladdkaka och rabarberpaj. Mummma!
Jag har dessutom nästan blivit frisk från min fruktaansvärda disease.
Och så har jag lyckats stressa ner några hekton. Det behövdes kan jag säga, för jag har varit jävligt nära ett nervsammanbrott ett tag nu.

Men hallå liksom, varför slösa tid på att oroa sig när det finns så mycket positivt att tänka på? På torsdag är det fest, om en vecka och två dagar tar vi studenten och sen är det sommar!!! Livet är ganska bra ibland ändå när allt kommer omkring.


Härlig bild från Mösspåtagningen!

Ha det bra människor! /Tove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0