i'm made of wax Larry, what are you made of?

Hej. Idag är det måndag och jag har varit ledig. Dagen har gått sjukt fort, men jag har ändå hunnit uträtta lite nödvändiga saker - skönt!

Bra saker just nu:
- Min bästa vän har återvänt från Turkland.
- Om 4 veckor tar vi studenten! No more words needed :)
- Ikväll ska jag och boysen förhoppningsvis beställa P&L-biljetterna, skönt att ha det betalt och klart! Jag kan inte ens beskriva hur mycket jag längtar!!
- Efter morgondagen är vi lediga resten av veckan!

Och mindre bra saker:
- Vi har prov imorgon men har väldigt lite pluggork. Alla våra kaffe + hjälper inte, vill bara lägga mig ner i soffan och dra igång en film.
- Jag har inte gjort de två Lit-vet uppgifterna som jag lovade Anna att fixa i helgen...
- Jag är trött på det här cp-vädret. Är det bara jag som tror att det är vulkanjävelns fel?
- Jag börjar känna mig mer och mer stressad ju närmare studenten vi kommer. Mycket ska hinnas med, på kort tid...
 
Neej, nu ska sätta igång med pluggandet... Det får bli lite music med detta grymma band som kommer till P&L i bakgrunden;



/Tove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0