Håller med Toves rubrik..

Hellu!

Denna dag har än så länge varit grejt. 
Och efter denna dag är det ingen skola förrän måndag,  det är oxå grejt!!
Myckt härligt med sol och värme, hoppas det håller i sig nu och hoppas verkligen att det är fint väder på mösspåtagningen och balen och allt.. Det är fan snart!!:) Hu vad tiden går fort, fast det är bara bra, vill ha sommar nu! 

Min dag kan väl till sammanfattas likadant som Toves, nästan iaf, för efter solariet gick vi skilda vägar..
När jag kom hem därifrån så satte jag mig inte vid datoren och dunkade A day to remember som Tove gjorde. Utan jag gick ut med vovven och sen trampade jag ner till SuperOlsson och drack kaffi och snackade om lit allt möjligt. Fick också se Lizzies fölunge, som är hur söt som helst :) 
I morgon ska jag ut till Farmor och fixa med balkläningen, hoppas fortfarande måtten passar, jag menar.. Turkiet resan satt faktiskt sina spår....

Naj, nu ska jag vara duktig att plocka ur diskmaskinen och sen sätta mig ner och skriva klart en spykologiuppgift som skulle vara inlämnad den 4 maj...  
 


/emmie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0