God natt helt enkelt

Oui!
Jag kände plötsligt ett starkt behov av att skriva ett litet godnatt-inlägg, så here it comes;
GOD NATT.
I morgon ska jag till skolan, det ska bli roligt.
Det ska bli grejt att träffa alla fejne vännar igen.
Speciellt de som varit i Russia som jag inte träffat på år och dagar!
Jo due. Imorn kommer att bli en Awesome dag.
Och när jag skriver awesome så tänker jag förståss på dig Emkan.
I miss you.
Du klarar dig inte utan mig verkar det ju som så du kan lika gärna komma hem.
Trasiga toalettlås, trasiga öron och trasigt sinne för att plugga, hallå liksom!
Okej, det där sista har alltid varit lite trasigt.
Herregud, vad svamlar jag om? Skulle ju faktiskt bara säga godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0