Födelsedagsfirande no.2

Hallo!

I dag har vi varit och shoppat på ett ställe som låg mit ute i ingenstans och likade ullared! Det fanns mycket men, vet inte om det var så mycket att ha direkt.. När vi kom hem var det poolen och stranden som gällde :D 
 
Sen ikväll har vi firat farfar som fyller 70 år i morgon.. 4 rätters mat + tårta. Kanon gott!
Nu sitter vi här i baren och snackar skit. I morgon är sista dagen här och på kvällen börjar vår färd hajm. Så på lördag morgon är jag i Sverige och lördag naatt på gotland! 
Förresten, så har jag nu.. näst sista dagen äntligen blivit bättre.. har fått stark medicin mot mina ögon och mitt öra är också lagat (så gott som iaf). Så i morgon får jag leva ut alla dagar på semestern klokt på en idag. vet inte om jag fick till det rätt där, orkar inte tänka efter, men ni förstår vad jag menar :P  




haha han heter egentligen Per-Åke, men dom hade skrivit fel på tårtan.. det var liiite kul!

Nu ska jag sova. Hare gott! /Emmie 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0