Wasting time

Jag måste typ ha någon sjukdom eller något. Kan inte vara hemma mer än någon timme innan jag blir rastlös och får ångest. Jag kan inte slappna av och njuta av lugnet, känner bara att jag slösar bort tid. Aja, jag har tvingat mig själv att göra körkortsprov på datan i alla fall. Förstår inte hur folk lyckas ta körkort sådär lätt och snabbt och utan vidare. För mig känns det som en plåga, något jag måste tvinga mig själv till.

Det känns inte riktigt okej att mina kompisar i Havdhem Town leker och har roligt utan mig medans jag sitter här och ruttnar bort. Nej nej nej.

Är sugen på att festa, ha roligt, flumma och skratta med mina vänner. Nu helst...

Emmie; jag tänker komma hem till dig imorgon efter min körlektion, bara så du vet. /Din Vän Tove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0