ingenaning

Tjo.
Den här dagen har varit ungefär lika händelserik som gårdagen.
Vaknade halv 2 och mådde dåligt. Måste typ ha blivit sjuk under natten, för igår kväll mådde jag hur bra som helst. Släpade mig i alla fall upp och drack kaffe, slängde ihop lite saker i en väska och tog bussen till Hemse. Har sedan dess övningskört lite och ätit mat, förutom det har jag tragiskt nog knappt lyft mig från soffan på hela dagen. Känner litegranna att det var en dålig idé att inte göra Svenska uppgiften igår. Är inte direkt mer sugen ikväll om man säger så.

Det är galet hur mycket jag har börjat längta till festival i sommar. Det måste bli av, annars blir jag grymt besviken. Det dryga är bara att man inte vet om det är okej med sommarjobbet än... Annars är den stora frågan: P&L eller SWR? Eller något helt annat?

En annan stor och väldigt djup fråga som rör sig i mitt huvud just nu är; Treafest eller icke treafest?
Är det värt eller? Har aldrig gått på någon eftersom att jag har oturen att vara ett decemberbarn. I och med att det blivit ganska så mycket festande på sistone, att jag är fattig och att jag vill gå ut i helgen också så känns det inte så lockande. Känner mig dock lite smått tvingad av mina två äldsta vänner som båda råkar ha sjukt bra övertalningsförmåga.

Aja. Imorn ska jag hänga med dessa snygga brudar. Inte helt fel!



/Tove

Kommentarer
Postat av: Hon till höger på bilden

Jag har två saker jag vill säga dig. Eller tre förresten:

1. Varför fick jag djävulshornen på bilden???

2. Imorgon blir en bra dag.

3. Du SKA på treafesten!!! Det är inget snack om saken!

2010-03-09 @ 21:56:40
Postat av: Hon bästa tjejen elin som aldrig läser bloggar men gjort ett oväntat undantag!

Tove tove tove, att du änns ställer dej frågan. Trea fest eller icke tre fest? Älskling du har ju inget val. :D Förfest vid oss! Du SKA me, så ere bara. <3 emmie du me!

2010-03-10 @ 09:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0