Ett väldigt givande inlägg av Alexandra

Nu ni så förväntar sig Emmie och Tove att jag ska spåra ur totalt och skriva en massa konsiga saker som jag brukar göra, lixom verkligen släppa lös alla mina fantasifulla egenskaper och framstå som en galen kvinna. Men efer att ha läst deras tidigare inlägg så känner jag att det redan är gjort och att det är dags för ett så att säga klok och givande inlägg. Så nu ska jag ge er lite bra livs tips som ni kan ta med er genom livet och få mycket nytta av. 



     Alexandras kloka livs tips:

  1. Ät allt som är onyttigt, nyttiga saker är äckliga och gör dig deprimerad i längden. Vad spelar det för roll om du blir tjock när jorden ändå ska gå under år 2012? (det finns faktiskt en film som visar exakt hur det kommer gå till)
  2. Om någon är dum mot dig så slå den personen hårt men inte straffbart hårt.
  3. Du kommer alltid att tycka att det motsatta könet är ett mysterium så sluta försöka förstå och bli homosexuell.
  4. Om du är deppig så se på din lärare, ett tydligt exempel på någon i din omgivning som har det värre.
  5. Snacka mycket skit om andra för på det sättet så kommer du att få folk att ogilla dig vilket leder till intriger och detta innebär att du kommer få lite mer dramatik i ditt liv, detta kan behövas om du bor på en ö som gotland eller liknande platser. Annars blir du uttråkad
    och självmordsbenägen...
  6. Drick varje kväll för att se om du lätt blir beroende, det kan vara bra att veta inför framtiden. Spela dum så underskattar folk dig och det blir lättare att glänsa.

    Så nu hoppas jag att ni tar till er mina kloka råd och sprider dom vidare till alla ni känner så ska ni se att världen snart blir en vackrare plats att leva på. Annars så vill jag bara klargöra att Tove och Emmie är både snygga och snälla - hur ofta ser man en sån perfekt kombination? Snacka om att de har ärvt bra gener. Sådär nu kanske dom tycker att mitt gäst-inlägg är det bästa ever!


    Det var allt från mig men jag måste avsluta med några storslagna ord


    "dö ung och bli ett vackert lik" -  Citat från en dålig film jag såg i helgen.  Alexandra Gardell !





     Galen kvinna


    Snyggheten och snällheten är tydlig på denna bild.



    Tove följer mina råd exemplariskt och det går alltid lika bra!

Kommentarer
Postat av: emo2 (jonna)

hahahahahahahaha, bästa listan ever !!!

2010-03-09 @ 01:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0