"Nu är det vi tre mot världen"

Yo!

Idag, eller ikväll snarare, är denna blogg invaderad av Amanda Nilsson (alias SMISK) som gästbloggar här på toveemmie.blogg.se. Hur som helst, kära läsare... Nej juste, det finns ju nästan inga! Kära mig själv, Micke och Emmie och Toves föäldrar (som är de personer som jag har fått höra läser denna blogg)... Ikväll har jag och mina två fiskar spenderat kvällen här i burs. "Och varför kallar du dem för dina fiskar?!" tänker ni såklart nu. Jo, eftersom att de ser ut som sånna. Se bara på bilderna vi tog i slite. På dem är det jag, och två tjejer som ser ut som fiskar. Dessutom passar deras "blåsta blondiner-image" in i fiskgrejen på något sätt... Blåst.. Fisk... BLÅSFISK?!

Hur som helst, nu känner jag att det blev sjukt internt här. Jag tänkte i alla fall passa på att säga att jag gillar mina två vänner, mycket! Vi tre är lite som den där polly-låten ni vet; "Petter och jag". Fast här är det mer "EmmieochTove och jag". 

EmmieochTove och jag, vi är goda vänner fastän mycket olika.
EmmieochTove är fiskar, jag är ett lamm.
EmmieochTove bor i staden, jag i när.
Men, en, sak har vi nog geme-ensamt... ehhm... NÅNTING!

Haha, ojojoj, det här blev ett konstigt inlägg! Men, eftersom att mina älskade vänner inte är helt normala heller måste jag nog säga att det passar väldigt bra. Det passar in i deras blogg på något sätt, kanske därför ni inte är nya Kenza - lite för oklara helt enkelt?!

Anyhow, nu tänkte jag lägga in några bilder också..

.

Ska bara avluta med lite intressanta fakta från kvällen:

• En av E&T har gjort en jätte rolig sak idag. TWICE.
• Och igår... TWICE.
• En av dessa ser ut som en sunk ikväll.
• Den andra ser mycket fräsch ut i jämförelse med den denne.
• Det har snackats mycket intressant om diverse personer.
• Vi ha kommit överrens om att vi alla ogillar korkade människor.
• Hur jag ändå kan vara vän med E&T är et mysterium.

Nu är jag äntligen klar, så jag ska låta de nyfikna fiskarna läsa vad jag skrivit. Hej då, bloggen! Jag ska försöka skriva i dig lite oftare så att fler vill läsa dig. Kan inte vara lätt med de "ägare" du har nu... Stackare.

PUSS och SPANK // Amanda Nilsson 


Kommentarer
Postat av: Emk

Sicken jäkla dubbler jag fick till på den blå bilden ;)

2010-03-06 @ 01:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0