God daaaaaaaag

Kan börja med att tillägna en mening till Tove (the bored one) i detta inlägg.. här kommer den: - Jag är besviken på att du inte kommer till mig ikväll som du sa i telefonen igår och till och med skrivit här på bloggen. 
Straffet blir att du inte får leka i Havdhem igen, aldrig någonsin igen..om du inte gottgör mig, då kankse jag kan lägga detta bakom mig och välkommna dig till min socken.  

I dag har jag varit oerhört snäll vill jag säga, offrade en sovmorgon och har jobbat.. GRATIS?! :O dock i kiosken på krullis cup i 3 timmar bara.. men är inte ens med i HBK, gjorde det bara för att vara snäll och jag fick faktiskt en kopp kaffe och en macka för det!
Sen bjöd mamma på fika på bagarns med, GOTT!

Nu ska jag ut och gå en promenad tror jag, det är ju blå himmel och solen skiner faktistk, inte varje dag den gör det, så passar på :)  

    

/Den ej uttråkade.


Kommentarer
Postat av: AnonyM

Söta systrar du har Emmie:)

2010-03-03 @ 22:11:39
Postat av: Emmie

Den ene är min mor, men tror hon blev gladar för denna kommentar :)

2010-03-03 @ 23:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0