uttråkad

Nu börjar jag bli frisk och det börjar verkligen bli jätte tråkigt att vara hemma. Finns inget att göra. Är ledig från skolan i morgon med = ännu en dag hemma.

Saknar min roomie, som är i Sthlm. Hehe kul att mina nycklar till lägenheten ligger i lägenheten och Toves nycklar har hon med sig till Stockholm, så kan inte komma in där tills hon kommer hem. 
Har iaf ett ganska bra skäl till att jag inte gjort mina läxor då, allt ligger lixom där inne.

Haha i dag ska Dea klippas. Kommer inte känna igen henne. Nu ser hon ut som ett monster, bara hår överallt. Ska bli kul och se hur hon ser ut när hon kommer hem. 
Det behövs om man säger så, hon ser liksom ingeting.


/////////Emmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0