haha söjt hund

Skratta inte!!
Hon är sööt ♥ hih men det ser lite roligt ut...
Men saken är den att hon hade så mycket tovar och trassel i pälsen så var tvugna att klippa av det.


I dag har jag försökt att göra en cheesecake, men kom bara halvvägs sen fattade jag inte receptet, mamma fick göra klart den. Det var ändå hon som bad mig att göra den så...
Gick i stället hem till min favoritgranne och lekte med honom, lr lekte och lekte, (hoppas din lärare läser nu M) jag fick hjälpa honom med läxorna oxå....
Det var första gången på 3 dagar jag gick utanför dörren :S

  
Han var tacksam för min hjälp iaf :) 

Nej nu finns det inte så mycket mer att skriva, mitt liv är ganska dött och tråkigt just nu.
Längtar till STUDENTEN!!

/Emmie


Kommentarer
Postat av: elinpelin

Haha, har du tänkt på att kanske satsa på stödlärar kariär?

2010-03-25 @ 10:13:50
Postat av: Emmmmie

haha nej men det kankse är något för mig, har blivit ganska mycket sånt nu på sistonde :P

2010-03-25 @ 10:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0