SOFFAN!!

Den här dagen har spenderats på soffan, har fått feber nu också...
Morgondagen lär bli likadan, tur Sofie också är hemma som kan göra mig sällskap. 
Hon är gullig, i morse chockade hon mig med att komma in med en kopp te med honung till mig medans jag fortfarande låg i sängen, inte varje dag det sker :) Det finns faktiaskt lite fördelar med att vara sjuk.. 

Kom på i dag att nästa gång jag kommer gå till skolan är på fredag. I morgon måste jag sjukanmäla mig, på onsdag har vi hemstudiedag och på torsdag har vi ingen lektion. Sist jag var i skolan var i torsdags, så kommer att vara "ledig" i en hel vecka nu! 


Det var allt från mig i dag.
/Emmie






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0