Söndag

Herre-gud vad trött jag är. Har precis sett klart Gossip Girl och funderar på att ta ett varmt bubbelbad. Mm, det ska jag nog göra... Plugga lite körkortsteori ska jag nog också vara duktig och göra.

Idag har varit en skön dag. Hängde med mina killkompisar + min bror fram till typ 5. Gjorde alla saker man ska göra på en bakis-dag; beställde pizza, sov, åt godis, såg på tv... Det blev faktiskt ett litet Sex and the City maraton av det hela också. Killarna blev lite småkära i serien tror jag. Särskilt Stoffe, som låg uppe typ hela natten och kollade på det.

Kvällen igår var mestadels rolig. Hade sjukt kul vid Johanna med sjukt fina och roliga människor. Tack för en grym fest! Jag dissade krogen sen och drog hem till mitt place istället. Det var nog ganska skönt.

Till en vän: Du är fin och underbar och jag älskar dig!



/Tove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0