"Dinosaurus rex" haha nej pappa, Tyrannosaurus rex...

Jag rekommenderar INTE att gå ut på krogen och festa när man är lite sjuk, följderna blir att man blir JÄTTE  SJUK = inte har någon röst kvar, ont i halsen, nyser och hostar konstant + nästäppa! 
Ingen skola för Emmie i morgon.
Men hade iallafall kul i går :)

I dag var jag tvungen att gå upp jätte tidigt för att åka med bussen hem till havdhem där släkten väntade för att vi skulle fira Sofie som fyller 16 på torsdag! Och guud va jag har ätit............kakor och chokladmoussetårta i mängder, även massa popcorn, mår illa nu! 

Nu ska jag nog säga godnatt tror jag, är sjukt trött, blev icke mycket sömn i natt.  




Emmie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0