EMMIE<3MANBOY

Hejhejhej!
Sitter i sängen med Em och filosoferar om livet. Kan inte direkt säga att vi kommer fram till något vettigt, men det är trevligt i alla fall :)

Idag fyller pappa 42 år, grattis till honom! Mina föräldrar hämtade upp mig på stan och så åt vi lunch på Joda. Åt så mycket att jag fortfarande är proppmätt. Jag och nachos är ingen bra kombination, finns liksom inga gränser för hur mycket jag kan trycka i mig. 

Sedan kan jag meddela att Emmie har blivit kär. Tyvärr inte i sin pojkvän utan i Erik Saade :)

Hade en trevlig kväll igår med mina fina vänner. Ni beyder mycket ska ni veta och jag har alltid lika roligt när jag är med er<3 Vi besökte nya stället Inn en sund och drog sedan vidare till Hamnplan. Jag och Alex skippade efterfesten i sista sekund och drog tillbaks till my place och sov istället. Skönt! Blev lite småsur över en sak på slutet av kvällen, men jag tror att jag har börjat komma över det nu. Vad säger du Alex? :P

Nej, nu ska jag gå och knarka lite halstabletter och hostmedicin. Min hals är ganska död. Lägger upp en den enda bilden jag tog igår, på mig och min kvinna Alex.


 
tove

Kommentarer
Postat av: Alextoveswoman

Det är lite roligt att saker man blir piss arg över på fyllan känns rätt meningslösa dagen efter ;) Hade iaf kul som jag alltid har med dig!!

2010-03-14 @ 20:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0