laaaazy

Jag har blivit världens lataste person, ligger nog högt upp på listan för världens tråkigaste med antar jag. 
I går medans alla mina vänner var på krogen och hade kul valde jag att vara fyllechaufför på landet för min mor och hennes kompisar.
Kvällen spenderade jag med E och S genom att titta på melodifestivalen och spela hangman med elins lillebror. Vid 1 ringde mamma och ville bli hämtad så kom inte i säng förrän typ halv 3 och sen skulle hon såklart ha skjuts i morse med, klockan halv 8(!!!) o där rök den sovmorgonen lixom..

I dag har jag inte gjort ett dugg, jo solat på terassen i 15 minuter, sen blev det för kallt. Plugga borde jag egentligen ha gjort i dag men fann inte orken. Måste ta tag i mitt liv snart känner jag, det går nämligen bara utför...
Men i morgon är det ny vecka, då ska jag ta mig själv i kragen. Tvinga mig själv och tove till gymmet ska jag nog göra, känns som det behövs efter helgens onyttigheter.....



/Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0