Didn't I see you crying??

Idag har jag fått ett sommarjobb! Det blir Burs Kafé i år, vilket ju är nära och bra :) Så sjukt skönt att ha det avklarat och slippa tänka på den biten. Slippa skriva om CV:t och skicka ut det till en massa fler ställen... Martina, du måste jobba där med, annars blir jag lite ledsen.

Måste säga att jag instämmer fullständigt med Emmies inlägg igårkväll. Humöret går verkligen upp och ner som en bergochdalbana. För mig beror det nog mest på vad jag tänker på.

När jag tänker på dig blir jag arg.
Du har varit dum på så jävla många sätt.
Och du bryr dig inte.
Fan.

Nej, happy thoughts! Snart kommer i alla fall Emmie och Amanda hit och det blir mysigt. Bubbelbad, vofflor, kex och ostar känns inte helt fel :) Jag tycker om er, trots att ni är sjukt oklara och konstiga båda två. <3

Idag fick jag även ett besök av människan på bilden nedan. Det var trevligt. Hon är cool och vuxen och ska vara egen företagare på riktigt i sommar. Hon har då alltid varit sig lik :) Någon som kan se vem skönheten är? Hur som helst så Älskar Jag Dig!



Är sjukt avundsjuk på Annie som är i Chile just nu. Jag vill också komma iväg till värmen! Okej, det var typ bara 6 veckor sedan jag var utomlands, men det känns som en evighet sedan. Och jag kan inte tänka tillbaka på det och le. Det suger.

/tove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0