How do I feel? What do I say? In the end it all goes away.

Hej!
Sitter i vårt mysiga kök med Emmie, våra datorer och en kopp kaffe. Couldn't be better.
Har precis kommit hem från körskolan och Risk 1:an, småskönt att ha den avklarad! :)
Annars har jag inte gjort mkt idag... stekt bacon och städat typ.

Igår var det lill-lördag, så det kändes inte mer än rätt att njuta av lite naturgodis och rödvin (good combination?) Råkade spilla vin och annat över ungefär hela lägenheten och fick doppa min tröja i kokande vatten, men det var trevligt i alla fall.

Blir ingen treafest för vår del ikväll i alla fall. Jag ska vara duktig och ta tag i mitt liv istället. Känns som att det kan behövas, allt känns för oorganiserat just nu på något sätt. Fattar typ inte vad jag gör eller vad som händer. Vet inte riktigt om det är en bra eller dålig grej, men helt seriöst så kan jag typ inte tänka klart. Allt känns bara väldigt, väldigt förvirrat.

Imorgon är det redan fredag, helt sjukt hur fort veckan har gått. Ser verkligen fram emot helgen. Imorgon blir det någon form av myskväll med Em och Amanda och på lördag blir det utgång med andra schnygga vänner :)


på lördag ska vi paaaarta!


JUST DET, idag fyller vår vän David Lejtsén 19 år! Grattis, vi tycker om dig <3


puss på rumpan! (som Amanda skulle ha uttryckt det)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0