too busy

Jag erkänner min frånvaro.. sorry! Men jag har lixom inte haft tid att sitta vid datorn över huvud taget, jag har varit för upptagen med att.............SOVA! I går när jag kom hem från skolan la jag mig på soffan och slocknade direkt, vaknade vid halv 8, åt mat, såg lite tv och gick därefter till sängs och sov för dagen. 
Och i dag har jag bara slappat framför tvn. Vilket liiiiiiiiiiiiiv jag har.....
Men grejen är den att Tove har smittat mig så är oxå sjuk nu!! :(

Nu börjar jag dock bli lite rastlööös.... måste göra något!! 

 
HAHAHAHAHAHHA! Hjälp säger jag, vad tänkte jag med här?
men känner mig typ så här död just nu...
Måste bara försvara mig själv; bilden är gammal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0