There is a devil inside her

Sofie tycker att hon är rolig.. hon sitter här och räknar matte hon säger att hon är algeBRA!! Får dock hjälpa henne i varje uppgift. Sen tycker hon att hon är snäll också, hon bjuder mig på godis som tack för att jag hjälper henne. (äckligt godis som hon själv inte tycker om) "Men den här är god!"  NEJ, det är den inte.

Mamma måste gilla att jag är hemma och är sjuk. Det börjar lixom bli tråkigt att bara ligga still på soffan och trycka i mig glass och choklad och allt vad jag äter. Så har omedvetet börjat städa, tvätta och hjälpt min lillasyster med sina läxor. Känner mig lite som en hemmafru. Måste bara ta tag i att göra mina läxor med...



EMMIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0