One night in Bangkok

Dagen började med fika/frukost på bagarns med Amanda och Tove. Sen for vi vidare till skolan för att lyssna på massa föreläsningar om UF, de var väl mer och mindre intressanta. Sen bar det av mot Hemske igen, vi hittade ett par sjukt heta briller i bilen hahaha.. Amanda gillade dem extreeemt mycket.
Bildbevis på detta.

Svar: Ja, hon satt och tog kort på sig själv.
Haha spelade också in en lite små rolig film...
På hemse så jobbade jag och Amanda på solbrännan som vi enligt Donner med gott samvete får lov att göra eftersom vi inte har några ig-varningar ;)

Ikväll är Tove i stan och härjar, vet inte vad hon gör men hon frågade iaf om jag hade någon spritgömma någonstans. Själv är jag hemma i Havdhem, hade tänkt plugga men sen såg jag att någon hade köpt hem filmen Luftslottet som sprängdes, så satte mig och såg den istället, vilket "råkade" ta upp heeeela kvällen.   


Fika:)


Lite uttråkadae på en av de mindre intressanta föreläsningarna. 


/Emmieeeeee

Kommentarer
Postat av: AMANDA!!!

GILLA MYCKET MYCKET MYCKET

2010-03-10 @ 23:22:25
Postat av: Jag igen

SPECIELLT BRILLORNA!

2010-03-10 @ 23:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0