KOM HEM

Nej nu är den kommen, stunden då jag har blivit rastlös. Orkar inte plugga längre, har faktiskt varit duktig och gjort klart åtminstonde en läxa :) Tycker Tove kan komma hem snart så jag i alla fall har någon att växla ord med.......
Nej nu är jag hungrig, ska nog ta och laga lite mat, bacon och något till det får det bli..
Sen var det någon som så snällt frästade mig med popcorn, men såklart har jag inget hemma, bläää på det..

Hmm, det har hänt ngt med texten, går inte att få icke fet stil :S

haha, varför skriver jag här egentligen? kommer lixom inte med något intressant.


(jag har inte ena fingret i näsan, det ser faktiskt bara så ut)

/EMMMMMM


Kommentarer
Postat av: Anonym

o vilka popcorn de var, shaw my as and call me wandy!

2010-03-20 @ 04:24:44
Postat av: Anonym

shave

2010-03-20 @ 04:26:33
Postat av: Anonym

om du vill bli kallad wandy och inte humpi så? :P

2010-03-20 @ 15:28:25
URL: http://toveemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0