Inte helt fel

Är tillbaka i min lägenhet som ser ut som ett kaos efter helgen och känner att allt är ganska bra just nu.
Om en halvtimme ska jag iväg till Träningscentret och bada lite jacuzzi med Elin, ska bli grymt skönt!
Sedan ska jag hem och städa. Inte ens det känns jobbigt, bara skönt. Jag mår så jävla bra av att städa. Sjukt konstigt, jag vet, men det får mig typ att slappna av.

Imorgon åker vi till huvudstaden med klassen. Älskar vårt lilla kultur-gäng, trots att det typ bara brukar komma runt 5 pers till alla våra lektioner, haha. Vi ska i alla fall besöka några olika sekter och församlngar, det kmr bli grymt intressant. Vår lärare är typ den bästa på skolan också, så det gör inte saken sämre...! :) 

Jag och David har bestämt oss för att joina Scientolgerna, enbart för att bli "Supermänniskor" som man kan bli om man följer deras prgram. Haha, näe. Det är lite för dyrt att betala deras kurser och böcker och grej. Annars hade vi nästan gjort det. Nästan. :P

Det var nog allt för mig. Nu ska jag sätta igång med disken. Grejt.

/Tove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0