I hate everything about you...

hallåhej!
känns ju dumt att "uppdatera" bloggen när ingenting har hänt, men eftersom att emmie lyser med sin frånvaro här så får jag väl ta och göra det i alla fall.

ja, jag ligger fortfarande här i min säng och tycker synd om mig själv. det är t-r-å-k-i-g-t att vara sjuk.

en positiv sak är i alla fall att robin kommer hem idag! Har saknat brüshan.

jag drömde en lång och sjukt verklig dröm inatt...
du var med.
det var jobbigt att vakna.

jag funderar på att göra någonting kreativt medan jag ändå bara ligger här hemma och inte kan göra någonting klokt. kanske lära mig att spela gitarr? har ju nya strängar, värsta låt-boken och stämapparater och hela köret. hur svårt kan det vara liksom?


looks like a natural talent?

 
/sjuklingen


Kommentarer
Postat av: jonna

jag satt och försökte lära mig spela gitarr härom kvällen, men fan det är svårare än vad det ser ut.... :/

2010-03-17 @ 14:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0