Home!

Hey!
Finns det något bättre än att komma hem till sin family och bli ompysslad när man är sjuk? Nej, tror inte det. Mamma hade varit gullig och köpt hem massa gott och lite tidningar när jag kom hem, hon är bra.

Jag känner mig ganska så tapper som pallrade mig till skolan idag trots att jag är ganska så jätte sjuk. Satt typ och snörvlade och hostade hela dagen och höll till och med nästan på att spy vid ett tillfälle, men det fick gå :P 
Ville verkligen inte missa heldagen med Psykologi, dels för att det är ett sjukt intressant ämne och dels för att det var vår första lektion. Tycker dessutom om vår kära lärare Daniel och känner att det är lika bra att göra sitt bästa nu sista tiden innan studenten, det är inte långt kvar nu, inte alls...!

På lektionen pratade vi bland annat om när människor bryter mot samhällets normer. Tyckte att Josefin hade det finaste exemplet på det. Ofta en tant i en buss plockar upp en påse och sätter sig och bajsar i den? Hahahaha!

Nu är vi lediga i två dagar. Donner i mitt hjärta ♥ 
Jag längtar dock ändå till helgen. Och jag saknar redan min roommate.

/Tove


Kommentarer
Postat av: Anonym

Buhu, du saknar inte ditt lamm...

2010-03-16 @ 18:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0