Har roligt

Nämen HEJ. Ja, jag är medveten om att jag precis skrev ett inlägg, men jag har liksom ingenting annat att göra än att terrorisera bloggen. Kul. Här kommer iaf lite allmäna, otroligt intressanta tankar...

- Elin är dum och har gett mig sommarjobbs-ångest BUHU :(
- Jag vill på festival, N-U.
- En allmänt skön fest duger ganska bra. Någon som har lust att fixa?
- Har sån jävla abstinens efter min bästa vän. I  n e e d  y o u. 
- Jag är pigg. Varför då? Hade nog varit en god idé att gå och lägga sig.
- Äntligen börjar alla tv-program gå igen på kvällarna. Det var ju skönt.
- Spotify måste ju i alla fall vara den bästa uppfinningen någonsin
- Men varför lyssnar jag på den här låten när den påminner mig om dig?
-
Funderar på att ringa Em, aka "En snygg kille" och tvinga henne att prata med mig. 
- Känner att Nu Får Jag Ta Och Ge Mig.

Mm. Jag tänker lägga mig i sängen och försöka sova nu.

SLUT.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0