Fyndigare rubrik än vad Tove fick till

Tjoho!
Håller med Tove om att den här dagen har varit ungefär lika händelserik som i går. Fast efter att ha läst hennes inlägg så måste jag nog säga att min dag har varit lite händelserikare. Medans hon sov i morse till halv 2 var jag vaken, jätte pigg och njöt av det fina vädret. Nu är jag hemma i Havdhem vid min familj..och ikväll har jag varit hemma hos Super Olsson och vi har planerat vårt schema inför sommarjobbet typ, även druckit kaffe och käkat kanelbullar, snackat lite skit, dansat och tränat lite granna.
Har dock inte gjort den där SvC uppgiften ännu, den är verkligen t r å k i g.

Tomorrow är det fika på bagarns med Tove och Amanda som gäller och sen vidare till skolan för att hålla på med uf företaget. 


 
Super Olsson och Helena Lundbäck. 


Syster och far min.

Nu måste jag sova, men kommer inte kunna för tog en powernap från 4 till 7 i dag + att jag druckit minst 3 koppar kaffe nu ikväll... och ni som känner mig, vet ju hur jag blir då. Men godnatt iaf! 

Emmie

Kommentarer
Postat av: Sofie

vad hittar du för bilder människa?

2010-03-10 @ 22:48:42
Postat av: Emmie

haha det är pappas bilder ;)

2010-03-10 @ 23:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0