A perfect day?

Det här kommer att bli en perfekt dag, jag känner det på mig. Snart åker jag och min mami in till stan för lite spa på Wisby hotell. Det blir lite massage och lite bad. Helt sjukt skönt. Jag måste nog ha världens bästa mamma, som fixar såna här saker. Jag älskar dig <3

Right after Visby är det Havdhem som gäller. Ska bli skönt att umgås med mina flummigaste kompisar igen. Har saknat dem. Det har ju trots allt gått... flera dagar sen vi sågs. Ni gör mig glad! :)

Igår hade jag en mysig kväll med mina vänner. Annie bjöd på kräftsoppa med vitlöksbröd till förrätt, fläskfilé, klyftpotatis och bea-sås till varmrätt och chokladpudding med grädde till efterrätt. Inte helt fel måste jag säga. Snackade även lite skit, kollade på Grey's och planerade inför helgen. Längtar till lördag, då blir det "Don't stop 'til you drop"!


Ja Linn, du ser läskig ut på den här bilden,
men jag gillar dig ändå! :)


.Tove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0