"Det blir nog bra". Mm...

Hej.
Hade egentligen bestämt mig för att skita i bloggandet totalt eftersom lusten nästan försvunnit helt och Emmie inte har bloggat på tusen år, men whatefuck... idag kände jag verkligen ett starkt behov av att bara skriva lite. Det är så jävla kul längre fram också när man kan gå tillbaka och se vad som hände i ens liv och hur man tänkte. Man glömmer ju bort så fort annars...

Första dagen på jobbet idag. Weii. Det kändes faktiskt riktigt bra. Mina chefer är verkligen trevliga och började med att skämma bort mig med kladdkaka med glass och grädde och cappuchino. Inte helt fel :) Känner på mig att jag kommer att trivas... Det enda som känns lite jobbigt är att jag inte kommer att jobba mer förrän jag kommer hem från festivalen. Blir alltså i princip inget jobb i Juni. Likamed mindre pengar. Aja, skönt att vara ledig i alla fall.

Idag är det bara sex dagar kvar tills vi drar till Peace & Love :) Längtar så sjukt jävla mycket. Känner på mig att det kommer bli riktigt bra i år... trots att en sak har förstört ganska mycket.
Innan dess hinner det dock vara midsommar. Firas förmodligen hemma vid Helle-Häst i Lye. Alla är välkommna att krascha partyt! :)

Nej, tänkte inte skriva mer nu. Ska nog gå en liten promenad i skogen och tänka litegranna. Försöka fokusera på allt positivt just nu och tränga bort det negativa från medvetandet...


jobbtröjan is on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0