Nämen hej igen.

Heej hej bloggen!

Jag är nog inte riktigt bloggartypen har jag insett nu.. var typ 2 veckor sen jag skrev här senast.. hehe. Tur att Tove har försökt att vara lite flitig i alla fall :)
I dag är sista dagen på mitt "sommarlov" eller vad man ska säga att det är.. min ledighet, sen jag slöt skolan tills jag ska börja jobba. 1 vecka... I morgon börjar jag alltså jobba, jippppi! Fast ska bli skönt att tjäna lite pengar, behövs ju nu eftersom vi tydligen hade misskött lägenheten totalt!!!?? Vilket vi egentligen inte har, blir så irriterad. Frustrationen har ännu inte lagt sig.

I dag slutate sofie även 9an så har varit på hemske och kollat. Det var väl lite trevligt, förutom att jag var på dåligt humör, dötrött och att det regnade. Så egentligen var det lite av en pina.. hade inte sagt nej till en sovmorgon. Men vad gör man inte för sin syster :)

Nu är jag lite piggare, så funderar på att gå ut och gå av mig tröstätningen från i går på Donken.
Men först, för att bli ännu mer på alerten - en kopp kaffe.



//EMMIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0