The greatest tv-show on earth

Hej Bloggen!
Det var ett tag sen. Jag har varit upptagen med att göra absolut ingenting några dagar.
Fast jo, något har jag gjort. Jag har sett på How I Met Your Mother - den seriöst bästa tv-serien någonsin.
Och jag fortsätter på det spåret i dag med.
Orkar inte göra något annat eftersom att jag är sjuk. Fortfarande. Det känns som att jag varit sjuk hur länge som helst nu. Måste ha världens sämsta immunförsvar.
I alla fall, åter till den underbara tv-serien...
Barney, fan vad jag älskar honom. Avsnittet med kostym-låten... och när han hoppar ner från bron... och hans playbook.
Och Marshall. Hahahahahhaha. Han är skön helt enkelt.

Nej, ska knarka vidare på säsong 2. Lika bra att passa på att göra så lite som möjligt medan jag fortfarande är ledig. Nästa vecka väntar jobbet...

Ha en bra dag! /Tove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0