Bird is the Word

Hallå!
Den här dagen har varit soft. Jag, Alex och min familj åkte till Holmhällar och åt mat och chillade på stenstranden. Det var kallt och vi blev invaderade av flugor. Ja, vad ska man säga... Vi hade i alla fall tur med maten.

Igår kom våra killkompisar på besök i min ödsliga socken. Det händer inte varje dag kan jag säga! Vi skulle planera inför P&L, det blev kanske inte så jätte mycket av med den saken.

Annars har det inte hänt så mycket på senaste. Förmodligen därför vi typ aldrig skriver här längre.
Jaja, i övermorgon är det i alla fall äntligen dags för Studenten och PARTY! Längtar Galet mycket!

Lägger upp lite småsnygga bilder från de senaste dagarna. Hej så länge!


Onsdag: HAHAHA! Hittat: Klick - Glidmedlet som gjor det deilige deiligere


Onsdag: Mina jeansleggins sprack...


    
Torsdag: Jag och Amanda i bussen påväg hem från Säves student

 
Idag: Alex innan maten vid, i, på (vad säger man??) Holmhällar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0