sun and the city

Hej kära blogg.
Sitter i detta ögonblick i Alexandra Gardells kök och väntar på att Jonkan ska komma och hämta oss.
Vi ska se på hus i Visby med Staden och framtiden samt ha lite klassmöte om utgångslåtar, tal mm.
Ofta vi inte bestämt allt det där redan.

Gårkvällen (ur)artade sig till en riktigt bra kväll.
Jag och Alex bestämde oss för att det var en väldigt bra idé att dricka ett glas vin och gå ut och äta middag.
Det slutade med flera glas vin och Donken.
Vad hände mer igår kväll?
Jag fick en ny kompis som vi kallar The Grudge
Hunden betedde sig allmänt opassande hela kvällen 
Vi satt på Facebook lite för mycket för vårt eget bästa
Jag fick bevittna tredje världskriget

Jaa, det var några av sakerna som hände. Mer hinner jag inte skriva, för Jonna kommer om ca 1 minut.
Puss! /Tove


                                                                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0