Studenten

Gårdagen - vår student var verkligen en underbar dag. Vi hade så sjukt jävla kul med klassen och lärarna, även fast det samtidigt var så otroligt sorgligt att det var slutet på de här tre åren. Jag kommer verkligen sakna allt med Donner... Eleverna, lärarna, maten, spexen och förståss det allra viktigaste - den berömde Donnerandan ;)

Efter champagnefrukosten på Klinteberget, spexet, utspringet och tårtätandet vid Varvsholm åkte hela klassen hem till Johanna och förpartade litegrann. Det var kul, trots att de flesta låg och halvsov om vartannat och att vi helt plötsligt inte hade någon grill :P Väldigt oväntat men väldigt roligt var att vår lärare Herman joinade kalaset ett tag.

Spexet var verkligen sjukt jävla roligt i år. Nästan det bästa på hela dagen! Fy fan vad kul vi hade och vilket drag det var! Tack alla lärare, ni är för jävla sköna (och lite sjuka)!

Bilden nedan får räcka så länge, resten lägger jag och Emmie upp imorgon! Nu ska jag ta ett varmt bad och sen lär jag troligtvis slockna i sängen igen. Ha en bra kväll! /Tove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0