insomnia

Hej igen.
Kom precis hem från min spontanare till Havdhem för kvällen och sitter nu ensam vaken och stirrar ut i rymden.
Känner inte för att sova den här natten heller så det får nog bli ett litet How I Met Your Mother marathon i min ensamhet.
Hahaha, nu började jag tänka på ett roligt sms som Emmie fick av sin käre pojkvän förut...

Jobbigt är dock att jag ska upp tidigt imorn och bege mig mot staden. Det är nämligen tältjakt på gång. Sen så ska jag ha någon form av studentmiddag också. Ah, jobbigt var ordet.

Ett annat litet orosmoment just nu är Midsommar som plötsligt blev väldigt oklart. Ser konstigt nog inte fram emot det särskilt mycket alls längre...

Ahj, ska plöja igenom ett avsnitt eller två eller tre nu. Vi hörs, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0