midsommar

Sitter i soffan, lyssnar på musik, äter av mammas misslyckade bröd och njuter av att allt är så jävla bra.
Pratar i telefon med Emmie gör jag också. Saknar henne som fan!

Midsommar var riktigt lyckat, tack Helen för att du fixade festen så bra :)
Haha, det hände sjukt mycket roliga saker.
Helen fick en ny bästis - kungen.
Johanna och jag hittade på en sjukt rolig lek som gick ut på att slå vad om vissa personer...
Alex jagade mig ganska länge med en kratta.
Vi dansade väldigt mycket crazydance
Jag upptäckte att jag tyvärr inte är bättre på kubb på fyllan.
Vi fick bevittna den mest klockrena återföreningen ever, enligt mig
... vilket ledde till att jag och Micke sjöng "Bang bang bangity bang..." resten av kvällen.

Ja, sen var det ju alla sjukt roliga citat, mestadels från Johanna som känns lite väl grova för att skriva här... Aja, ni som var med vet vad jag snackar om ;)

Emmie hälsar ett litet skämt ifrån telefonen (som ska uttalas med finsk pekka-dialekt): Emmie ville bada... men inte fan ville nån följa med.
Fattar ni inte skämtet så behöver ni inte känna er korkade. Jag ser inte heller det roliga :P

Nej, nu ska jag sluta skriva, Elin och Amanda kommer strax på besök och kollar film. Slänger upp lite bilder från midsommar i alla fall :)


Jonna hade snyggaste t-shirten! ;)






Kommentarer
Postat av: Anonym

någon ville visst följa med :D

2010-06-27 @ 23:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0